Profil zaufany


Przejdź do strony startowej - Profil Zaufany 




Co to jest Profil Zaufany?

Profil Zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe online w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu.
- Teraz możesz założyć i potwierdzić Profil Zaufany online za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
-
Dodatkowo, możesz założyć Profil Zaufany przez internet i potwierdzić go w Punkcie Potwierdzającym.

 

Jak założyć i potwierdzić?

24h/7 dni w tygodniu – Profil Zaufany możesz założyć i potwierdzić w pełni online przy pomocy zewnętrznego dostawcy tożsamości, np. banku
- krok 1:
W systemie bankowości elektronicznej twojego banku, wypełnij formularz o założenie Profilu Zaufanego
- krok 2:  Operację potwierdź bankowym kodem autoryzacyjnym. Na Twój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie założenia konta

 

Co mogę załatwić?

- Podpisać JPK_VAT
- Złożyć wniosek o rejestrację działalności gospodarczej
- Zgłosić utratę dokumentu tożsamości
- Wystąpić o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
- Załatwić sprawy urzędowe dla swojej rodziny: becikowe, świadczenia rodzicielskie, Karta Dużej Rodziny, Świadczenie o Funduszu Alimentacyjnym
- Uzyskać odpis aktu stanu cywilnego
- Dziesiątki innych spraw
 

Załóż Profil Zaufany i potwierdź:

- ONLINE
- w Punkcie Potwierdzajacym

 

Informacje dodatkowe uzyskasz na stronie https://pz.gov.pl/dt/:

Zachęcamy także do kontaktu z centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki, gdzie można zgłosić pytanie, uwagę lub problem z działaniem usługi Profil Zaufany.
Wybierz formę kontaktu z Service Desk:
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
- Adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.
Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:

  1. Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu)
  2. Temat widomości: Profil Zaufany
  3. Login Użytkownika: np.: „Użytkownik_pz”
  4. Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję
  5. Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe
  6. Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę
  7. Miejsce wystąpienia błędu lub szczegółowy opis zagadnienia np.: po kliknięciu „Zaloguj”> przejście do „Profil Zaufany” > następnie „Wyszukiwanie Wniosków” > (dalszy opis zagadnienia)
  8. Widok ekranu z błędem (Print Screen)
  9. Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu wiadomości e-mail
Informacja wytworzona przez:
Marta Pająk
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352
, w dniu:  31‑03‑2015 14:45:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marta Pająk
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
19‑07‑2018 15:10:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive