Informacja o Wójcie Franciszku Dziendzielu
Franciszek Dziendziel - Wójt Gminy Pawłowice Kontakt: | |
Wykształcenie:
1994 r. - Studia podyplomowe w zakresie Geologii Górniczej na Politechnice Śląskiej w Gliwicach.
1979 r. - Studia magisterskie w zakresie Geologii ze specjalizacją hydrogeologii na Uniwersytecie Wrocławskim
Praktyka zawodowa:
1979 r. do 1987 r. - Katowickie Przedsiębiorstwo Geologiczne w Katowicach
1987 r. do 1999 r. - Rybnicka Spółka Węglowa S.A. KWK "Marcel - Ruch 1 Maja" w Wodzisławiu Śląskim
1999 r. do 2003 r. - Rybnicka Spółka Węglowa S.A. w Rybniku
2003 r. do 2003 r. - Kompania Węglowa S.A. KWK "Marcel" w Radlinie
2003 r. do 2004 r. - Rybnicka Spółka Węglowa S.A. w Rybniku
2004 r. do nadal (od 2015 r. urlop bezpłatny) - Kompania Węglowa S.A. w Katowicach
2014 r. do nadal - Urząd Gminy Pawłowice - Wójt Gminy Pawłowice (I kadencja)
Zakres działania i kompetencji Wójta:
- Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy;
- Reprezentowanie Gminy i Urzędu na zewnątrz;
- Przedkładanie Radzie Gminy projektów uchwał;
- Przedkładanie Radzie Gminy projektu budżetu Gminy , ogłaszanie budżetu ;
- Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu administracji publicznej;
- Upoważnianie pracowników Urzędu do podejmowania w imieniu Wójta decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
- Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w ramach Gminy;
- Kierowanie Urzędem Stanu Cywilnego;
- Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy;
- Nadzorowanie ochrony informacji niejawnych;
- Koordynowanie działań służących rozwojowi gospodarczemu i społecznemu Gminy.
Dniem przyjęć interesantów przez Wójta Gminy Pawłowice i/lub jego Zastępcę jest każdy wtorek w godzinach od 9:00 do 17:15.
W celu rezerwacji wizyty w urzędzie należy: skontaktować się z urzędem:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, I-sze piętro, biuro nr 1.2,
- telefonicznie, tel. 32 47 56 309,
- za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: m.manka@pawlowice.pl
Wójt przyjmuje interesantów w biurze nr 1.3 (wejście przez sekretariat 1.2).