Kompetencje


Samodzielne stanowisko ds. Kadr

15‑01‑2019 14:41:45

Do zakresu działania należy w szczególności:

1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Gminy;
2. Prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników;
3. Zlecanie wykonywania pieczątek i pieczęci urzędowych oraz prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i pieczątek;
4. Zgłaszanie na szkolenia pracowników oraz organizowanie szkoleń w UG;
5. Prowadzenie ewidencji wydanych delegacji służbowych pracownikom;
6. Prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wójta;
7. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem w Urzędzie testamentów;
8. Prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych składających oświadczenia do Wójta Gminy;
9. Prowadzenie spraw praktyk studenckich i staży;
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Samodzielne stanowisko - Biuro Rady Gminy

15‑01‑2019 14:49:57

Do zakresu działania należy w szczególności:

1. Prowadzenie spraw organizacyjno–administracyjno-finansowych Rady Gminy i jej komisji;
2. Przygotowywanie organizacyjne sesji Rady, posiedzeń komisji Rady w tym kompletowanie materiałów do tematów ujętych w porządku obrad oraz zapewnienie obsługi protokolarnej sesji i posiedzeń komisji;
3. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady, interpelacji radnych, wniosków i opinii komisji Rady oraz przekazywanie ich Wójtowi;
4. Udział w opracowywaniu projektów uchwał Rady oraz planów pracy Rady i komisji Rady;
5. Przekazywanie podjętych uchwał organom nadzoru i do publikacji;
6. Udostępnianie do publicznego wglądu projektów uchwał i uchwał Rady oraz protokołów sesji i posiedzeń komisji;
7. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizacji uchwał Rady Gminy;
8. Organizowanie i obsługa narad, konferencji i spotkań zwoływanych przez Przewodniczącego Rady oraz obsługa dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady;
9. Prowadzenie ewidencji wydanych delegacji służbowych radnym;
10. Prowadzenie spraw spornych (wezwania, zaskarżenia) oraz skarg i interwencji kierowanych do Rady;
11. Prowadzenie dokumentacji oraz kroniki nagrody „ Za Zasługi dla Gminy Pawłowice”;
12. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przynależności gminy do związków i stowarzyszeń;
13. Organizacja wyborów do Młodzieżowej Rady Gminy Pawłowice – prowadzenie jej spraw;
14. Prowadzenie spraw związanych z organizacją wyborów ławników do sądów powszechnych;
15. Prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych radnych składających oświadczenia do Przewodniczącego Rady;
16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Biuro ds. Funduszy Zewnętrznych - symbol FZ

11‑09‑2024 14:52:16

Do zakresu działania należy w szczególności:

Środki zewnętrzne
1. Monitoring i analiza dostępnych środków z funduszy strukturalnych UE oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie zadań Gminy.
2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem wniosków na pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych dla realizacji wskazanych działań rozwojowych Gminy.
3. Gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowania dokumentacji aplikacyjnej.
4. Utrzymywanie stałych kontaktów z instytucjami zajmującymi się pozyskiwaniem, dysponowaniem i rozdziałem funduszy UE dla potrzeb samorządu terytorialnego i społeczności lokalnych w celu ich wykorzystywania i przyciągania nowych inicjatyw na teren Gminy.
5. Udzielanie informacji organizacjom pozarządowym i innym podmiotom o możliwościach pozyskania środków zewnętrznych.
6. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dla mieszkańców, instytucji, firm i organizacji pozarządowych z zakresu pozyskiwania środków z funduszy UE na własne działania społeczne i inwestycyjne oraz promocja Gminy w zakresie pozyskanych funduszy.

Promocja gospodarcza

7. Obsługa inwestora poprzez udzielanie informacji, prezentacja posiadanych przez gminę ofert inwestycyjnych oraz organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych na terenie gminy;
8. Przygotowanie ofert inwestycyjnych gminy;
9. Prowadzenie, weryfikacja i aktualizacja na stronie gminy danych dotyczących ofert inwestycyjnych gminy;
10. Pomoc inwestorom w niezbędnych procedurach na poziomie gminy, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego.
11. Współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora na szczeblu ponadgminnym, w szczególności z Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną, Delegaturą Regionalnej Izby Gospodarczej w Pawłowicach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Referat Oswiaty i Zdrowia - symbol OZ

11‑09‑2024 14:36:28

Do zakresu działania referatu należy w szczególności:


1. Prowadzenie całości spraw związanych z funkcjonowaniem oświaty w Gminie Pawłowice w związku z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego placówki oświatowe,
2. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem oświatowych placówek niepublicznych, w szczególności prowadzenie ewidencji, naliczanie dotacji, rozliczanie wniosków o dotację i sprawozdań z wykorzystania dotacji, rozliczenia z innymi gminami,
3. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o opiece nad dzieckiem do lat 3,
4. Organizacja i kontrola dowożenia dzieci do szkół i placówek specjalnych,
5. Opiniowaniem arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych,
6. Przygotowanie raportów zbiorczych arkusza organizacyjnego w danym roku szkolnym, w celu analizy całościowej zatrudnienia i kosztów osobowych w placówkach oświatowych,
7. Organizowanie konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych,
8. Prowadzenie spraw związanych z ocenianiem dyrektorów gminnych jednostek oświatowych,
9. Udzielanie pomocy dyrektorom placówek oświatowych oraz żłobka w zakresie prowadzonych remontów i inwestycji,
10. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów gminnych wg uchwały Rady Gminy dla uczniów szkół i studentów Gminy Pawłowice,
11. Przeprowadzenie konkursu na najlepszego absolwenta zgodnie z Uchwałą Rady Gminy,
12. Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju placówek oświatowych, w tym zwłaszcza pochodzących z funduszy Unii Europejskiej,
13. Współpraca i koordynacja działań dyrektorów placówek oświatowych w zakresie realizacji celów statutowych tych placówek,
14. Współpraca z Kuratorium Oświaty, związkami zawodowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami w zakresie spraw prowadzonych przez referat,
15. Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, przekształcaniem, prowadzeniem i likwidacją jednostek oświatowo-wychowawczych,
16. Przygotowanie propozycji zmian sieci placówek oświatowych,
17. Przedkładanie projektów uchwał i zarządzeń Wójtowi Gminy,
18. Przygotowanie informacji dla Rady Gminy o potrzebach w zakresie oświaty,
19. Prowadzenie spraw zdrowia i profilaktyki zdrowotnej w Gminie,
20. Współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
21. Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych,

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Referat Inwestycji - symbol IN

11‑09‑2024 15:01:17

Do zakresu działania należy w szczególności:

1. Opracowywanie planów inwestycji, budowy, remontów i przebudowy obiektów kubaturowych, placów zabaw, boisk sportowych i innych obiektów będących własnością Gminy wraz z przynależną infrastrukturą;
2. Przygotowywanie programów i opracowanie planów rozwoju, budowy, przebudowy i remontu instalacji elektrycznych dla gminnych obiektów kubaturowych;
3. Przygotowywanie programów i opracowanie planów rozwoju, przebudowy i remontu gminnych obiektów kubaturowych w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan. c.o., wentylacji i klimatyzacji oraz gazu;
4. Przygotowanie, realizacja, rozliczanie, nadzorowanie oraz przekazanie do użytkowania zadań dotyczących budowy, remontów i przebudowy obiektów kubaturowych, placów zabaw, boisk sportowych i innych obiektów będących własnością Gminy wraz z przynależną infrastrukturą;
5. Przygotowanie oraz realizacja porozumień, ugód, umów dotyczących obiektów kubaturowych;
6. Współpraca z referatami urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie działania referatu;
7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 25 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Rafał Stuchlik
email: r.stuchlik@pawlowice.pl tel.:032 4756318 fax: admin
, w dniu:  20‑08‑2012 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Aleksander Matula
email: a.matula@pawlowice.pl tel.:32 4756 354 fax: admin
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
11‑09‑2024 15:02:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive