Informacje o Wójcie
Joanna Śmieja - Wójt Gminy Pawłowice Kontakt:
Wykształcenie:
|
|
Informacje o Zastępcy Wójta
Wojciech Bazgier - Zastępca Wójta Gminy Pawłowice
Kontakt:telefon: (32) 4756 309
e-mail: w.bazgier@pawlowice.pl
Data i miejsce urodzenia: 30 marca 1977 r. Cieszyn
Stan cywilny: żonaty
Informacja o Zastępcy/ Pełniącym Obowiązki Wójta Marku Lucjanie
Marek Lucjan - Pełniący Funkcję Wójta Gminy Pawłowice od dnia 13 sierpnia 2014r. do dnia 12 lipca 2014r. Stan cywilny: Żonaty |
Wykształcenie:
2013r. - studia podyplomowe w zakresie Administracji publicznej w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku-Białej
1998 r. - studia magisterskie na wydziale pedagogicznym Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
1997 r. - studia językowe w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Cieszynie (język niemiecki)
Praktyka zawodowa:
1995r. do 2011r. - dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Pawłowicach
2011r. - 12.07.2014r. - Urząd Gminy Pawłowice - Zastępca Wójta Gminy
13.08.2014r. - do czasu objęcia obowiązków przez nowo wybranego wójta - Pełniący funkcję Wójta Gminy Pawłowice, tj. do dnia 08.12.2014r.
Zainteresowania: Muzyka, podróże, języki obce, gwara
Zakres działań i kompetencji od dnia 13 sierpnia 2014r.:
- Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy;
- Reprezentowanie Gminy i Urzędu na zewnątrz;
- Przedkładanie Radzie Gminy projektów uchwał;
- Przedkładanie Radzie Gminy projektu budżetu Gminy , ogłaszanie budżetu ;
- Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu administracji publicznej;
- Upoważnianie pracowników Urzędu do podejmowania w imieniu Wójta decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
- Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w ramach Gminy;
- Kierowanie Urzędem Stanu Cywilnego;
- Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy;
- Nadzorowanie ochrony informacji niejawnych;
- Koordynowanie działań służących rozwojowi gospodarczemu i społecznemu Gminy.
Zakres działań i kompetencji do dnia 12 lipca 2014r.:
- Zastępowanie Wójta w pełnym zakresie kompetencji podczas jego nieobecności;
- Współpraca z Wójtem w zakresie kierowania bieżącymi sprawami Gminy i podległymi komórkami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy;
- Koordynacja współdziałania między gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami Urzędu;
- Nadzór nad pracą jednostek organizacyjnych Gminy;
- Koordynowanie współpracy i współdziałanie z organizacjami społecznymi działającymi na terenie Gminy;
- Realizacja zadań z zakresu:
a) zapewnienia prawidłowości i terminowości załatwiania spraw mieszkańców przez Urząd;
b) utrzymywania kontaktów z samorządami mieszkańców z równoczesnym udzielaniem im pomocy organizacyjnej;
c) koordynowania prac związanych z udziałem Gminy w związkach i porozumieniach komunalnych; - Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
Informacja o Zastępcy Wójta Marianie Bębnie
Marian Bęben- Zastępca Wójta Gminy Pawłowice do dnia 31 stycznia 2011r. Data i miejsce urodzenia: 10 styczeń 1951r., Świętochłowice Stan cywilny: żonaty |
Wykształcenie:
1999r. - studia podyplomowe w zakresie restrukturyzacji zarządzania gminą na rzecz trwałego rozwoju regionu w Szkole Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego
1974r. - ukończone studia wyższe na Wydziale Górniczym Politechniki Śląskiej w Gliwicach
Praktyka zawodowa:
1974r. - 1980r. - Kopalnia Węgla Kamiennego "Manifest Lipcowy (Zofiówka)" w Jastrzębiu Zdroju
1980r.- 1998r. - Przedsiębiorstwo Robót Górniczych "ROW" Jastrzębie Zdrój
1998r.- 2002r. - Urząd Gminy Pawłowice - Zastępca Wójta Gminy
2002r. - 2006r. - Urząd Gminy Pawłowice - Zastępca Wójta Gminy
2006r. - 31.01.2011r. - Urząd Gminy Pawłowice - Zastępca Wójta Gminy
Zainteresowania: siatkówka
Zakres działań i kompetencji:
- Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy;. Zastępowanie Wójta w pełnym zakresie kompetencji podczas jego nieobecności;
- Współpraca z Wójtem w zakresie kierowania bieżącymi sprawami gminy i podległymi komórkami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi gminy;
- Koordynacja współdziałania między gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami Urzędu;
- Koordynowanie współpracy i współdziałanie z organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy;
- Realizacja zadań z zakresu:a.zapewnienia prawidłowości i terminowości załatwiania spraw mieszkańców przez Urząd;b. utrzymywania kontaktów z samorządami mieszkańców z równoczesnym udzielaniem im pomocy organizacyjnej;c. koordynowania prac związanych z udziałem gminy w związkach i porozumieniach komunalnych;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
Informacja o Wójcie Damianie Galusku
Damian Galusek - Wójt Gminy Pawłowice do dnia 12 lipca 2014r. - Uchwała w sprawie wygaśnięcia mandatu Wójta Data i miejsce urodzenia: 3 grudnia 1952r., Pawłowice Stan cywilny: żonaty |
Wykształcenie:
2001r. - studia podyplomowe w zakresie zarządzania terytorialnego w procesie integracji europejskiej na Wydziale Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie
1998r. - studia podyplomowe w zakresie samorządu terytorialnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
1977r. - ukończone studia magisterskie na Wydziale Górniczym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie
Praktyka zawodowa:
1977r. - 1994r. - Kopalnia Węgla Kamiennego "Pniówek" w Pawłowicach
1994r.- 1998r. - Urząd Gminy Pawłowice - Wójt Gminy (I kadencja)
1998r.- 2002r. - Urząd Gminy Pawłowice - Wójt Gminy (II kadencja)
2002r. 2006r. - Urząd Gminy Pawłowice - - Wójt Gminy (III kadencja)
2006r. - 2010r. - Urząd Gminy Pawłowice - Wójt Gminy (IV kadencja)
2010r. - 12.07.2014r. - Urząd Gminy Pawłowice - Wójt Gminy (V kadencja)
Zainteresowania: narty, wycieczki rowerowe, teatr, kabaret, muzyka lat 70-tych
Zakres działań i kompetencji:
- Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy;
- Reprezentowanie Gminy i Urzędu na zewnątrz;
- Przedkładanie Radzie Gminy projektów uchwał;
- Przedkładanie Radzie Gminy projektu budżetu Gminy , ogłaszanie budżetu ;
- Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu administracji publicznej;
- Upoważnianie pracowników Urzędu do podejmowania w imieniu Wójta decyzji indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
- Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w ramach Gminy;
- Kierowanie Urzędem Stanu Cywilnego;
- Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy;
- Nadzorowanie ochrony informacji niejawnych;
- Koordynowanie działań służących rozwojowi gospodarczemu i społecznemu Gminy.