Profil zaufany


Przejdź do strony startowej - Profil Zaufany 




Co to jest Profil Zaufany?

Profil Zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe online w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu.
- Teraz możesz założyć i potwierdzić Profil Zaufany online za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
-
Dodatkowo, możesz założyć Profil Zaufany przez internet i potwierdzić go w Punkcie Potwierdzającym.

 

Jak założyć i potwierdzić?

24h/7 dni w tygodniu – Profil Zaufany możesz założyć i potwierdzić w pełni online przy pomocy zewnętrznego dostawcy tożsamości, np. banku
- krok 1:
W systemie bankowości elektronicznej twojego banku, wypełnij formularz o założenie Profilu Zaufanego
- krok 2:  Operację potwierdź bankowym kodem autoryzacyjnym. Na Twój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie założenia konta

 

Co mogę załatwić?

- Podpisać JPK_VAT
- Złożyć wniosek o rejestrację działalności gospodarczej
- Zgłosić utratę dokumentu tożsamości
- Wystąpić o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
- Załatwić sprawy urzędowe dla swojej rodziny: becikowe, świadczenia rodzicielskie, Karta Dużej Rodziny, Świadczenie o Funduszu Alimentacyjnym
- Uzyskać odpis aktu stanu cywilnego
- Dziesiątki innych spraw
 

Załóż Profil Zaufany i potwierdź:

- ONLINE
- w Punkcie Potwierdzajacym

 

Informacje dodatkowe uzyskasz na stronie https://pz.gov.pl/dt/:

Zachęcamy także do kontaktu z centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki, gdzie można zgłosić pytanie, uwagę lub problem z działaniem usługi Profil Zaufany.
Wybierz formę kontaktu z Service Desk:
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
- Adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.
Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:

  1. Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu)
  2. Temat widomości: Profil Zaufany
  3. Login Użytkownika: np.: „Użytkownik_pz”
  4. Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję
  5. Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe
  6. Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę
  7. Miejsce wystąpienia błędu lub szczegółowy opis zagadnienia np.: po kliknięciu „Zaloguj”> przejście do „Profil Zaufany” > następnie „Wyszukiwanie Wniosków” > (dalszy opis zagadnienia)
  8. Widok ekranu z błędem (Print Screen)
  9. Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu wiadomości e-mail

Klauzula informacyjna

19‑07‑2018 14:20:46

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1) informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Pawłowice jest Wójt Gminy Pawłowice z siedzibą w Urzędzie Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, tel. 32 47- 56-300, adres e-mail: gmina@pawlowice.pl;
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, tel. 32 47- 56-312, adres e-mail: i.kielkowska@pawlowice.pl;
  3. Celem przetwarzania danych osobowych jest potwierdzenie profilu zaufanego Epuap;
  4. Przetwarzanie, podanych danych osobowych, odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcom, państwom trzecim, organizacjom międzynarodowym, innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, wskazanego w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji (10 lat, licząc od 1 stycznia roku następnego po dacie zakończenia sprawy);
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów potwierdzenia profilu zaufanego Epuap;
  8. Na podstawie art. 15 – 19 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania;
  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Marta Pająk
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352
, w dniu:  31‑03‑2015 14:45:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marta Pająk
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352
, w dniu:  31‑03‑2015 14:45:00
Data ostatniej aktualizacji:
19‑07‑2018 15:10:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie