Profil zaufany
Co to jest Profil Zaufany?
Profil Zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe online w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu.
- Teraz możesz założyć i potwierdzić Profil Zaufany online za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
- Dodatkowo, możesz założyć Profil Zaufany przez internet i potwierdzić go w Punkcie Potwierdzającym.
Jak założyć i potwierdzić?
24h/7 dni w tygodniu – Profil Zaufany możesz założyć i potwierdzić w pełni online przy pomocy zewnętrznego dostawcy tożsamości, np. banku
- krok 1: W systemie bankowości elektronicznej twojego banku, wypełnij formularz o założenie Profilu Zaufanego
- krok 2: Operację potwierdź bankowym kodem autoryzacyjnym. Na Twój adres mailowy otrzymasz potwierdzenie założenia konta
Co mogę załatwić?
- Podpisać JPK_VAT
- Złożyć wniosek o rejestrację działalności gospodarczej
- Zgłosić utratę dokumentu tożsamości
- Wystąpić o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
- Załatwić sprawy urzędowe dla swojej rodziny: becikowe, świadczenia rodzicielskie, Karta Dużej Rodziny, Świadczenie o Funduszu Alimentacyjnym
- Uzyskać odpis aktu stanu cywilnego
- Dziesiątki innych spraw
Załóż Profil Zaufany i potwierdź:
- ONLINE
- w Punkcie Potwierdzajacym
Informacje dodatkowe uzyskasz na stronie https://pz.gov.pl/dt/:
Zachęcamy także do kontaktu z centrum pomocy Użytkowników Profilu Zaufanego w Centralnym Ośrodku Informatyki, gdzie można zgłosić pytanie, uwagę lub problem z działaniem usługi Profil Zaufany.
Wybierz formę kontaktu z Service Desk:
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
- Adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.
Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:
- Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu)
- Temat widomości: Profil Zaufany
- Login Użytkownika: np.: „Użytkownik_pz”
- Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję
- Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe
- Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę
- Miejsce wystąpienia błędu lub szczegółowy opis zagadnienia np.: po kliknięciu „Zaloguj”> przejście do „Profil Zaufany” > następnie „Wyszukiwanie Wniosków” > (dalszy opis zagadnienia)
- Widok ekranu z błędem (Print Screen)
- Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu wiadomości e-mail
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352 , w dniu: 31‑03‑2015 14:45:00
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352 , w dniu: 31‑03‑2015 14:45:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|