Sekretarz Gminy


Zakres działania i kompetencji Sekretarza:

  1. Zastępowanie Wójta w zakresie organizowania codziennych czynności Urzędu oraz zastępowanie Wójta i jego Zastępcy podczas doraźnych nieobecności;
  2. Opracowywanie zakresów czynności pracowników Urzędu wynikających ze struktury organizacyjnej oraz wnioskowanie do Wójta w sprawach kadrowych na wniosek kierowników referatów;
  3. Koordynacja opracowań:
    - projektów statutów i regulaminów organów, jednostek organizacyjnych i pomocniczych gminy;
    - projektów przepisów gminnych;
    - projektów uchwał Rady Gminy
  4. Prowadzenie zbiorów przepisów gminnych ;
  5. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, czuwanie nad ścisłym przestrzeganiem regulaminów oraz prawidłową organizacją pracy biurowo-kancelaryjnej;
  6. Kierowanie działalnością Referatu Organizacyjnego i Informatyki;
  7. Prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami dokumentowanie obrotu gospodarką materiałową;
  8. Nadzór nad właściwym gospodarowaniem sprzętem stanowiącym techniczne wyposażenie budynku Urzędu Gminy;
  9. Nadzór nad prowadzeniem inwentaryzacji majątku gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  10. Nadzór nad ubezpieczeniem mienia gminnego;
  11. Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta.
Informacja wytworzona przez:
Joanna Śmieja , w dniu:  08‑02‑2016 07:50:43
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marta Pająk
email: m.pajak@pawlowice.pl tel.:32 4756 352
, w dniu:  08‑02‑2016 07:50:43
Data ostatniej aktualizacji:
08‑02‑2016 08:12:38
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive